Olga Perova - wazy z glinki polimerowej


Olgę poznałam na warsztatach z Janą Lehman w Londynie.
Oprócz Olgi brały w nich udział jeszcze dwie Rosjanki. I tak warsztaty toczyły się swoim torem, a żywiołowe rozmowy w obozie rosyjskim swoim:-) Takie były właśnie moje pierwsze wrażenia: głośno, wesoło i ekspresyjnie:-)
Potem spotkałyśmy się jeszcze w innych miejscach i okolicznościach przyrody i dopiero po kolejnym spotkaniu zaczęłam szukać tego, co ta przemiła Rosjanka robi z glinki polimerowej. A to co znalazłam, zrobiło na mnie spore wrażenie!



Olga mieszka w Londynie, prywatnie jest żoną polskiego inżyniera. Jest też jedną z osób, które przyczyniły się do powstania Rosyjskiej Gildii Polimerowej i popularyzują glinkę polimerową w Rosji. W minionym roku zorganizowane zostały w Moskwie warsztaty z Janą, kolejne wydarzenia są już pewnie w planach:-)

Dla pełnego obrazu dodam, że powyższa waza jest efektem synergii, wykorzystuje technikę używaną przez amerykańską artystkę Janę Roberts Benzon do tworzenia biżuterii na nowym terenie sztuki użytkowej. Jak dla mnie z dużym powodzeniem!




Komentarze

Popularne posty