Wiosenne warsztaty w Sztukarni

biżuteria z modeliny

Przygotowania do wiosny czas zacząć, tym bardziej, że wygląda na to, że przyroda rusza pełną parą:-) Zatem jeśli ktoś ma ochotę na nowy wisiorek w kolorach, które najbardziej mu pasują do wiosennej garderoby, to zapraszam na warsztaty do warszawskiej Sztukarni w najbliższą sobotę. Wszystkie kolory tęczy dostępne:-) Rzućcie zatem okiem na Wasz wiosenny outfit i do dzieła!
Mam nadzieję, że mimo wiosennych porządków znajdziecie czas na spotkanie, do zobaczenia zatem:-)



Komentarze

  1. oo..a ja wybieram się na nie w tę sobotę do Sztukarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, hej, ja to jestem zacofana... nie widziałam komentarza... i w sumie nie wiem, z kim mam przyjemność, ale serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia:-)

      Usuń
    2. heh :) z Iwoną, tą drugą z warsztatów. Było bardzo fajnie, czas nieubłagalnie szybko minął. Ta technika ma niesamowite możliwości, mam nadzieję, że uda mi się być na kolejnych :)

      Usuń
    3. hihi, jak zwykle przegapiłam komentarz, kiedyś dojdę do wprawy...:-) ściskam i do zobaczenia!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty